Kampak ten “Nákup” spěje

S oživením ekonomiky se nákupčím vždy trochu hůře dýchá. Přebytků je čím dál méně, cena už není až na prvním místě a řízení poptávky směrem k bráně naší fabriky je čím dál složitější. Samotný obor “strategického nakupování” v zemích českých si svou pubertu již odbyl a je dobré se bavit o jeho světlých zítřcích.

Mám na mysli období, kdy se více investuje do vztahů a poskytovatelé sourcingových služeb méně mluví o úsporách měřených penězi. Je to čas na to, jak si nákupu začít považovat i díky jiným jeho pěkným vlastnostem jako jsou zdroj přidané hodnoty a inovaci, bezpečí pro horší časy, nebo, že ředitel nákupu nemusí všemu rozumět.

V této souvislosti připravovované pracovní setkání nákupčích na brněnském výstavišti k problematice rozvoje nákupních dovedností logickým tahem Znalostňáků. Těším se na toto setkání i za příležitost se ho aktivně zúčastnit a společně si popovídat o tom kam se to naše nakupování posouvá.

zn-ws